lørdag, august 27, 2005

lørdagskveld

Hva skal en finne på en lørdagskveld?
Dette må være en av bakdelene med å flytte fra oslo til halden. For i Oslo skjer det ganske mye, og det er noe en ikke akkurat kan si om Halden, egentlig. Det er vist gratiskonsert med a-ha i Oslo i kveld, mens i Halden spiller det svenske Blues/Rock bandet Sky High. Hmmm.. oppe med en hånd dere som har hørt om Sky High...

Så kanskje jeg rett og slett skal sette meg på et tog til Oslo...

I går kveld åpnet ungdomsklubben igjen. Det kom ikke så veldig mange, tror det var en 15 stk. Men de som kom så ut til å trives, og kommer nok igjen! Spesielt gøy var det at det kom en guttegjeng der det var to som ville konfirmeres hos oss. Og de hadde en kamerat til som ville. Så da blir det tre gutter, i tillegg til to-tre jenter. Så da får jeg også lov til å være konfirmantlærer. Det gleder jeg meg til!

Så blir det spennende å se hvordan det går med ungdomsklubben (som nok kommer til å forbli hetende tabben) blir fremover. Jeg tror nok det kommer til å komme en del mer folk fremover :)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

tullemann!! Du kan da ikke sammenligne Halden med norges govedstad??
*sukk*
Dessuten.. det blir hva du gjør det til!
JEG har ryddet klesskapet mitt i kveld.. skal ikke si det var givende, men du kunne i det minste ha reddet meg fra dårskapen??

1:43 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Håper du kan finne på noko spanandes for opphavet ditt fra ein litt øde gård å gjera neste laurdag, medan du er i NRK og blir rikskjendis

5:30 p.m.  
Blogger pastor-roald said...

I blant synes jeg Halden ligner litt på norgen govedstad, men jeg liker meg UTROLIG godt her jeg :d

5:06 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Nå skal det jo sies at den aha konserten sugde...!!

1:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home