onsdag, april 18, 2007

Lenge siden...

Nå er det svært lenge siden jeg har skrevet noe i bloggen min. Faktisk hadde jeg glemt at jeg hadde noen. Før jeg plutselig oppdaget en link til bloggen min, fra Håvard Hadland`s australiablogg!

Nå skal jeg se om jeg kommer til å skrive mer fremover...

Har hvertfall svært mye tid plutselig.

Nå begynner lost, så jeg poster denne nå.
Kanskje, forhåentligvis blir det en ny start på bloggen min. Slik at alle spente lesere igjen får innblikk i mitt liv :)

-r

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ramla inn på denna sida idag, og gjett hvor jeg fant den.. jo på Håvard Hadland sin side :p

1:04 a.m.  
Blogger Håvard Hadland said...

Kjekt at bloggen min kan bli brukt te å finna det som va glømt. Har sitt et par gånge inne på bloggen din det sista året, men alt eg har møtt va "Følelser, Forelskelse og Svik". Glad at den ikkje møde meg lenger. Nå e det flotte brullupsbilder så pryde bloggen. :)

1:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home